Naturalne spalacze tłuszczu dostępne w każdym sklepie

Naturalne spalacze tłuszczu dostępne w każdym sklepie
Rate this post

Naturalne spalacze tłuszczu dostępne w każdym sklepieJuż dawno do lamusa odszedł mit na o nudnych dietach, w których brakuje smacznych i wartościowych potraw. Dietetycy tworzą coraz to nowe kombinacje z naturalnych spalaczy tłuszczu, aby jak najbardziej urozmaicić proces odchudzania i żeby utrata zbędnych kilogramów przestała się w końcu kojarzyć z czymś nieprzyjemnym. Tak naprawdę wiele naturalnych spalaczy tłuszczu spożywamy na co dzień, zupełnie nie zdając sobie sprawy z ich dobroczynnego działania. Warto poznać ich kombinacje, które pomogą nam w uzyskaniu wymarzonej sylwetki.

Czym są naturalne spalacze tłuszczu?

Jedne produkty pomagają nam schudnąć, inne wręcz odwrotnie. Naturalni pogromcy tłuszczu to substancje przyspieszające metabolizm, a także często oddziałujące na receptory smakowe. Dzięki nim trawimy pokarmy nieco szybciej, a także nieco rzadziej odczuwamy głód. Często również dzięki naturalnym spalaczom tłuszczu możemy nieco polepszyć przyswajanie cennych składników odżywczych. Warto również wspomnieć o zbawiennym wpływie na jelita – część substancji nie tylko uszczelnia ich ściany, ale także poprawia ich perystaltykę. Dzięki temu przy okazji utraty zbędnych kilogramów, pozbywamy się nieprzyjemnych zaparć.

Spalacze tłuszczu oddziałują również pozytywnie na nerki, wspomagając ważne procesy oczyszczania organizmu z toksyn – to one często blokują proces odchudzania, a także wpływają na zmniejszenie wydolności naszego organizmu. Osoby mające kłopot z cukrzyca, również powinny zainteresować się naturalnymi spalaczami tłuszczu, ponieważ pomagają one ustabilizować wchłanianie cukrów.

Tak jak wszystkie inne, tak i te substancje w nadmiarze mogą zaszkodzić. Warto więc dawkować je z głową, aby nie tylko urozmaicić stracić na wadze i nieco urozmaicić swoje posiłki, ale również zachować swój organizm w dobrej kondycji i zdrowiu.Czym są naturalne spalacze tłuszczu?

Lista 20 produktów, które pomogą Ci zrzucić wagę

  • Pestki dyni – warto zacząć dzień od śniadania z dodatkiem pestek dyni. Garść dodana do Muesli, zapewnia dostarczenie organizmowi cynku, który jest jednym z naturalnych spalaczy tłuszczu. Wpływa on również pozytywnie na naszą skórę, włosy i paznokcie.
  • Grejpfrut – co prawda nie jest to najsłodszy owoc, jednak reguluje poziom glukozy we krwi i znacznie przyspiesza spalanie tłuszczu.
  • Korzeń Maca – pochodzący z Peru korzeń ma dobroczynny wpływa na nasz układ hormonalny. Poprawia on również naszą odporność na stres, dzięki czemu ograniczamy „zajadanie” stresu i chronimy się przed napadami głodu.
  • Jaja – ten dostępny w każdym sklepie naturalny spalacz tłuszczu jest źródłem między innymi cennych aminokwasów i witamin z grupy B, które regulują przemiany energetyczne w naszym organizmie.
  • Białko serwatkowe – dzięki niemu nie odczuwamy tak często głodu, a także możemy zachować masę mięśniową
  • Wiśnie – oprócz niewątpliwych walorów smakowych, ich dobroczynny wpływ na nasz organizm spowodowany jest zawartością przeciwutleniaczy oraz działaniem przeciwzapalnym.
  • Jogurt grecki – oprócz dużej zawartości białka wspierającego metabolizm, dawka tłuszczu zaspokaja nasz głód na kilka godzin.
  • Płatki owsiane – zawierają mangan i złożone węglowodany, które przyspieszają procesy spalania tłuszczu oraz na długo zaspokajają głód.
  • Quinoa – to cenne źródło białka i błonnika
  • Fasola – dzięki zawartości protein i niacyny, a także ryboflawiny, regulowane są przemiany energetyczne.
  • Skórka z cytryny – warto dodawać ją do sosów do sałatek. Zapobiega ona skokom poziomu cukru we krwi
  • Oliwki – zawierają oleuropeinę, mająca korzystne działanie dla naszego serca. Warto również wspomnieć o działaniu przeciwzapalnym oliwek, dzięki czemu jedząc je w dniu treningowym, szybciej dojdziemy do siebie po intensywnym wysiłku fizycznym.
  • Mięso z indyka – zawartość selenu i cynku pomaga w regulowaniu pracy układu hormonalnego, natomiast witamina B skutecznie poprawia przemianę materii.
  • Łosoś – to potężna dawka kwasów Omega – 3, pomocnych w2 walce ze zbędnymi kilogramami
  • Serek wiejski – to bardzo dobra kombinacja witaminy D, protein i wapnia, która sprzyja zwiększaniu masy mięśniowej, bez jednoczesnego zwiększania tkanki tłuszczowej
  • Tuńczyk – zawarta w nim witamina B wspiera procesy metaboliczne
  • Mleko (max 0,5% tłuszczu) – niskotłuszczowy nabiał to sprzymierzeniec w walce z nadmiarem tkanki tłuszczowej
  • Ciastka owsiane – stopniowo uwalniają energię, dzięki czemu chronią nas przed napadami głodu
  • Masło orzechowe – zapewnia naszemu organizmowi solidną dawkę białka, która wspomaga proces tworzenia mięśni. To również źródło energii, które nie powiększy tkanki tłuszczowej.
  • Jarmuż – na długo daje poczucie sytości, dzięki czemu nie czujemy się głodni.

Przyprawy, które przyśpieszą Twój metabolizm

Jak się okazuje, na półce z przyprawami również można znaleźć prawdziwe perełki, które pomogą nam pozbyć się zbędnych kilogramów. Jednym ze sprzymierzeńców odchudzania jest cynamon, który przyspiesza tempo, w którym glukoza dociera do komórek. Dzięki temu wydziela się mniej insuliny. Bardzo popularną przyprawą, która wspomaga Przyprawy, które przyśpieszą Twój metabolizmodchudzanie jest również czarny pieprz, który dzięki zawartości piperyny zapobiega powstawaniu nowych komórek tłuszczowych. Kurkuma oprócz swojego działania przeciwzapalnego, ogranicza również rozwój tkanki tłuszczowej. Papryczki chili (surowe, jak i zmielone) zawierają kapsaicynę, regulującą pracę hormonów i przyspieszającą metabolizm.

Zanim sięgniemy po suplementy diety wspomagające odchudzanie, zajrzyjmy do produktów, które mamy w kuchni. Często to one są najskuteczniejszymi wspomagaczami procesu odchudzania. Warto również wspomnieć o aspekcie ekonomicznym – dostępne niemal wszędzie produkty tak popularne jak pieprz czy jajka, z pewnością nie zrujnują naszego domowego budżetu. Poza tym możemy z nich skomponować posiłki dla całej naszej rodziny, bez konieczności niepotrzebnego wydłużania czasu przygotowania potraw. Jeśli do diety bogatej w składniki wspomagające redukcję tkanki tłuszczowej dostosujemy odpowiednią ilość aktywności fizycznej, sukces mamy niemal zagwarantowany.

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here